2013. július 16., kedd

Sárgadinnyés-kecskesajtos saláta

Ez a saláta úgy indult, hogy se égen, se földön nem kaptam rukkolát. Pedig nagyon akartam, de hát nem minden múlik pusztán az akaraton. Viszont, ellenben, ámde, valamit rögtönöznöm kellett. Anyu hozott egy fél sárgadinnyét, így ez lett a saláta alapja. Szerintem nem volt rossz csere...

Hozzávalók:
lollo verde (fodros) saláta
néhány szelet sárgadinnye
zöldfűszeres kecskesajt
uborka
koktélparadicsom
fekete olajbogyó
méz
vaj
citromos olívaolaj
(fügés) balzsamecet
balzsamecet-szósz
só, frissen őrölt fekete bors

A sárgadinnyét hámoztam, magoztam, majd felkockáztam és kevés vajon, mézzel megpároltam. A salátát felaprítottam, az uborkát felkockáztam, a paradicsomokat félbe vágtam és picit megsóztam. Ezt megpermeteztem az olajjal és a balzsamecettel. Erre jött a kecskesajt, a még meleg dinnye, végül az olívabogyók. Megborsoztam és tálalás előtt megöntöztem balzsamecet-szósszal.

Végül a salátához passzoló zene...

1 megjegyzés:

  1. Tisztelt Szerkesztő!

    A színvonalas bejegyzései felkeltették az érdeklődésünket. Megköszönném ha kapcsolatfelvétel céljából elküldené az e-mail elérhetőségét a kzsolt@innofield.hu címre.

    Az együttműködését előre is köszönöm.

    Üdvözlettel:

    Kovács Zsolt, Projektvezető

    iNNOField Kft

    VálaszTörlés