2010. szeptember 26., vasárnap

A Merovingi ajánlásával: Huncut csokikrém

A csokikrém ihletője Jamie Oliver. Ő "Pimasz csokikrém"-nek titulálja ezt az édességet. Én egy kis variálással huncuttá tettem. Így nekem akár a Merovingi is felszolgálhatná... ;)

Hozzávalók:
2 tábla jó minőségű étcsokoládé
1 tábla jó minőségű fehér csokoládé
70 g vaj
3 dl tejszín
2 tojás
1 doboz fagyasztott vegyes erdei gyümölcs
1 ek. méz
1/2 dl mézbor (helyettesíthetjük likőrrel is)

 1.
Vízgőz fölött olvasszuk meg a kockákra tördelt csokoládékat és a vajat.
2.
A tejszínt verjük fel lágy habbá.
3.
A tojásokat a mézzel és a mézborral szintén verjük habbá. Adjuk hozzá a langyosra hűlt csokoládét, és óvatosan forgassuk bele a tejszínt.
4.
Kis poharakba tegyünk egy-két kanál felengedett erdei gyümölcsöt, majd kanalazzuk rá a csokoládékrémet. 1 óra hűtés után tálalható.

A szám címe: A vihar. Ráadásul 1:11-nél még a Jupiterről is énekel... És milyen elbűvölő ezekkel a szemekkel! ;)


2 megjegyzés:

  1. Ez isteni lehet! Kölcsönveszem! :)


    A vadasod is nagyon szuper! :) Mirül maradtam le... :)

    VálaszTörlés
  2. Kevés édességgel vagyok ilyen bensőséges viszonyban, de ezt ha elkezdem, alig tudom abbahagyni.

    Köszi! Ugye?! No, majd legközelebb! :))

    VálaszTörlés