2011. június 20., hétfő

Majdnem sajtos-tejfölös tészta

Örömmel jelenthetem, hogy már készül a "leglustább háziasszony" szobra, és előzetes híresztelések alapján meglehetősen hasonlítani fog rám. Hogy miért is? Mert annyira lusta voltam, hogy ma ebédre csak sajtos-tejfölös tésztát bírtam elképzelni. Mikor nekiláttam, kiderült, hogy nincs itthon reszelni való sajt. Boltba menni pedig pláne lusta voltam. Maradt hát a hűtő-kipakolás. Így született meg a sajtos-tejfölös tészta helyett a fetás-paradicsomos makaróni.

Kifőztem negyed csomag tésztát. 3 szem fürtös paradicsomot felkockáztam, lesóztam, hagytam, hogy levet eresszen. Hozzákevertem 3 darab felaprított aszalt paradicsomot. Felvágtam egy feta harmadát is, szintén apró kockákra.
A leszűrt tésztára kevés olívaolajat csorgattam, erre jött a tejföl, a kétféle paradicsom, a feta sajt, végül megszórtam sóval, frissen őrölt borssal és petrezselyemmel.

4 megjegyzés:

  1. Tudod mit? Néha érdemes lustának lenni! ;) És ha még ilyen finomságok születnek belőle, akkor meg pláne! ;D

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Főző-lustaságomat séta-szorgalomra cseréltem ma...

    VálaszTörlés
  3. Néha kell egy kis energia-átcsoportosítás. :)

    VálaszTörlés