2013. május 22., szerda

Bizarr viszony: epres csirkesaláta

Epres csirkesaláta hozzávalói: eper, csirke és saláta. Tényleg ennyi. Egyszerű és újszerű.
Régebben ódzkodtam mindenféle hús-gyümölcs liezontól, ma már frivolabban közelítek ehhez a kérdéshez. Pontosabban egy szűz óta... Félreértés ne essék, szűzpecsenyéről van szó, amihez az Öreg Harangban isteni szőlős-körtés kevert salátát készítettek nekünk a tavalyi szerelemünnep (Beltane) tiszteletére.

Ennek az epres változatnak az alapja jégsaláta, de adhatunk hozzá még uborkát is.
Ha van, akkor a friss bazsalikomlevél is kellemes kísérője lehet az epernek, de a hagyma, paradicsom most inkább kerülendő, csak elrontanák az összképet.
Öntözzük meg egy kevés olívaolajjal, balzsamecettel (én erdei gyümölcs ízesítésűt használtam).
Sült csirkéből a maradék is jó, én is az előző napi ebéd kicsontozott combját aprítottam fel.
Erre jön a friss, illatos és zamatosan édes eper, végül a balzsamecet-szósz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése