2010. október 1., péntek

Kreatív blogger díj

Kreatív blogger lettem!
Nagyon köszönöm Szemirámisznak (akinek ugyebár van egy függőkertje, és ő maga a világ egyik csodája) és Duendének (aki egy mitológiai tündér-lény, bárhol felfedezhetjük őt magunk körül, ahol egy cseppnyi szenvedély is lakozik)! Szóval két ilyen embertől érkezett az elismerés. Megtiszteltetés.

A díj szabályai:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogban
3. Be kell linkelnem azt,akitől kaptam
4. Írnom kell magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak rólam
5. Tovább kell adnom 7 blogbarátnak
6. Be kell linkelnem őket
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjról.


1. Köszönöm!
2. Kitettem.
3. Belinkeltem.
4. Mivel ez egy gasztro-blog, írok néhány étellel kapcsolatos élményt, emléket:

- Amikor megszülettem, nagyapám anyunak a kórházba frissen sült, rántott békacombot vitt. Talán itt oltották belém az ínyencségek iránti fogékonyságot...

- Az első főzés-élményem, amikor mamával szilvás gombócot gyártottunk. Én szilvamentes üveggolyó-méretű gombócokat formáztam, büszkém megmutattam apunak, anyunak, majd önző módon mind befaltam.

- Úgy hat éves lehettem, mikor Bessenyei Ferenc járt nálunk - apu valami munkát végzett neki - és a híres, neves művész úr megette a melegszendvicsemet. Nagyon haragudtam rá!

- Gyerekkoromban ruletten nyertem egy nagy adag mákos nudlit a nővérem barátjától. Piros masnival átkötött jénaiban hozta...

- Legexkluzívabb étel, amit valaha kóstoltam a pálmaszív-saláta, ami a kókuszpálmák zsenge hajtásából készül...

- Életemben a legfinomabb hamburgert Japánban ettem egy Üvegtigrishez hasonló útszéli lakókocsiból.

- Imádom a kikötők olajos-halas-sós tengerillatát, ha tehetem, mindig eszem ott valami frissen sült tengeri finomságot, és csak bámulom a hajókon túli végtelenséget...

5. Akiknek továbbadnám:

- Duende - már akkor Rád gondoltam, mikor Szemirámisz felkeresett, mert Te magad vagy a kreativitás

- Ildinyó - mert hihetetlen elszántsággal formálod a kreatív énedet és a blogodat

- Zsófinak - mert szeretem a gondolataidat, és nagyon kreatív, hogy ezt másokkal is megosztod

- Trendonak - mert kreatív szó-forgató vagy, és nagy élvezettel olvasom a soraidat

- Kiskuktának - mert mindig vágytam ilyen kreatív cukrásznak lenni, és nem lettem, és csak ámulva nézem az alkotásaidat

- Krisztallitnak - mert Te magad vagy a Kreatív a család (és azt a csodálatos medált sem felejtem el, amit a suliban viseltél!)

- Jánosnak - mert fényképésznek is készültem, és szeretem a képeken keresztüli kreatív kifejezést

6. Belinkeltem.
7. Hagytam.

Igazán örömet szereztetek nekem!
Ehhez hasonló csodás napot Mindenkinek!

16 megjegyzés:

  1. Gratulálok Padparadsa! Igazán megérdemelted a díjat! És köszönöm, hogy gondoltál rám :) (Nos, mik derülnek ki :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! És mik is derülnek ki?! :)

    VálaszTörlés
  3. Hogy fényképésznek készültél :)
    (Én ugyan nem bruhaha, dobosnak és matróznak, pfffr)

    VálaszTörlés
  4. Ja! Naná! Fotósként Juhász Attila terelgetett volna. Ismered?

    VálaszTörlés
  5. Nem ugrik be a neve, de az alapján jogos a terelgetés :) Kilépek, mert dolog van. Hétfőn találkozunk. Jó hétvégét!

    VálaszTörlés
  6. Egy élmény volt olvasni az étellel-élettel kapcsolatos visszaemlékezéseidet... :))

    VálaszTörlés
  7. Ételek alapján egész jól tájékozódom az Életben... :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm! Aranyos vagy! :) Gratulálok a díjhoz én is! Megérdemelted! Tőlem is visszakapod ám! :D
    Ja, és nagyon jót kuncogtam némelyik emlékeden... :D Aranyos!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm Ildinyó! Ma díjtúltengésem van... de van, amiből nem árt a sok! ;)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen! :) Azt a kikötőillatot egyszer én is beszippantanám... (halk, de mély és hosszú sóhaj)

    VálaszTörlés
  11. Hurrá, hurrá! Én csak most láttam. Gratula!

    VálaszTörlés