2011. július 27., szerda

Valahol, egy messzi-messzi galaxisban...

Ildinyó játszani invitált, nagy köszönet érte! A gyerekkorom kedvenc ételeiről kérdezett.
Az étvágyammal sosem volt baj, de rettenetesen válogatós gyerkőc voltam. Két kezemen meg tudom számolni, mit voltam hajlandó megenni. Oroszlán gyerekként ráadásul mindig el is értem, hogy csak a kedvencek kerüljenek a tányéromra.
Ja, és rettenetesen lassan, komótosan, ráérősen ettem.
Ma már szinte bármit megkóstolok, a hajdan utált ételekből kedvencek lettek, és az evési tempóm is fokozódott. Ami nem változott, az, hogy nagyon szeretek enni.

Következzék a tíz befutó:
- sült krumpli - minden mennyiségben és formában
- húsleves - kizárólag üresen, cérnametélttel, jókedvemben egy szem sárgarépával
- rántott hús - csirkemellből vagy karajból, hajszálvékonyra klopfolva
- palacsinta - egy evésre úgy 10-12 darab
- paradicsomleves - kizárólag Kati-féle, anyukám nagy bánatára az övét nem ettem meg
- rizsfelfújt - sárgabaracklekvárral, egy tepsi egy ültőre
- kenyérszalonna pirítóssal, csemege uborkával, citromfű-teával - képes voltam hónapokig minden reggelire ezt enni
- zöldborsóleves - ahogy mama csinálta
- szilvás gombóc - ez is mama-féle, első konyhai sikerélményem is ide kapcsolódik
- krumplis tészta - ehhez úgy érzem, nem nagyon kell komment

Én most csavarnék egyet a játékon, és ezt a kérdést küldeném vissza:

Mi volt a legkülönlegesebb/legemlékezetesebb étel, amit kóstoltál?

És akiktől kérdezem: Ildinyó, Duende, Raindrop, Szemirámisz, Foodafok, illetve minden kedves olvasómtól, aki szívesen megválaszolja akár az eredeti, akár a továbbküldött kérdést!

3 megjegyzés:

  1. Köszi szépen a játékot! :)

    VálaszTörlés
  2. De jók kis kaják vannak nálad is! ;)
    És jól feladtad a leckét, már ami a legemlékezetesebb/legkölönlegesebb ételt illeti... :) Nah ezen is agyalok egy sort, mert hirtelen nem ugrik be semmi... vagy inkább túl sok minden... :D

    VálaszTörlés
  3. Több dolog is belefér ám... :)

    VálaszTörlés