2013. április 20., szombat

Cukkinis tészta csirkével bolondítva

A "cukkinis tészta" nálunk fogalom. Nővérem specialitása. Mindig ezt főzte, ha vendégségbe mentem hozzá (Szerencsére azóta bővül a konyhai repertoárja. Legalább egy Palival. :P).
Én meg persze nem bírtam ki, hogy egy ilyen "klasszikust" meghagyjak a maga klasszikusságában, ezt is megvariáltam kissé, csirkével, curry-vel fűszereztem.

Hozzávalók:
2 db cukkini
4-5 közepes gomba
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
maradék főtt vagy sült csikrehús
1 doboz főzőtejszín
só, bors
őrölt kömény
majoranna
chili- és currypor
olívaolaj

A cukkinit, a gombát és a hagymát apró kockákra vágjuk.
A hagymát megdinszteljük az olajon, hozzákeverjük a cukkinit és a gombát. Sóval, borssal, köménnyel és majorannával ízesítjük, majd hozzáadjuk a zúzott fokhagymát is. Megpároljuk, de ügyeljünk rá, hogy ne főzzük szét a zöldségeket.
A maradék csirkét felkockázzuk és a cukkinihez adjuk. Felöntjük tejszínnel, chilivel, curryvel fűszerezzük és beforraljuk.
Főtt tésztával, sajttal tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése