2011. május 27., péntek

Nekem is tetszik a recepted!

Úgy látszik a tavaszi záporok díj-esővel járnak. Duendétől kaptam ezt a "Tetszik a recepted" díjat, amit Martinelli indított útjára.
Köszönöm a díjat, és örömmel adom tovább azoknak a bloggereknek, akiknek receptjeit már én magam is próba alá vetettem. (ABC sorrendben, mert nem akarnék rangsort felállítani).

Alexa Christinek, a  "chilis-fokhagymás joghurtban pácolt csirkeszárny darabok parmezános cornflakes bundában, sütőben sütve" receptjéért, mert pont erről beszélgettem egy kedves barátommal, erre tessék, itt van előttem! Köszönöm, Alexa Christi! 

Duendének, a mézes-kurkumás hagymalevesért, ami hol ünnepi fogásként, hol gyógyító szerként szerepelt az étlapunkon. Köszönöm, Duende!

Ildinyónak, a szülinapi cupcake-ért, mert megígérte a már elmúlt harmincadikra - és mindkettő kedves volt Tőle. Várlak a 33-ra! :)) Köszönöm, Ildinyó!

Lilahangyának, a szedres, marcipános palacsintáért, mert a fele királyságomat a mai napig odaadnám érte! Köszönöm, Lilahangya! 

Limarának, a málnás-fehércsokis brownie-ért, ami miatt - ritka alkalom - visszaeső lettem. Isteni a recept, ezt a környezetemben élők/kóstolók is többszörösen igazolhatják! Köszönöm, Limara!

Raindropnak, a pöttyös palacsintáért, a remek ötletért, a kivitelezésért, a történetért, bár nekem lenne ennyi türelmem és kreativitásom egy gyerek kedvéért! Köszönöm, Raindrop!

6 megjegyzés:

  1. De drága vagy! :D Köszönöm szépen! :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Eszter, nagyon kedves tőled! :D
    Át is írom magam a pöttyös palacsintás lányra! :D

    VálaszTörlés
  3. Szívesen Neked is Raindrop! A Pöttyös palacsintás lány kicsit hosszú név lesz, de szólíthatunk PPL-nek? :))

    VálaszTörlés